Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsit apa nélkül

2009.03.24. 10:05 - mertaera

Címkék: mozgásfejlődés elsők

A születés óta - ha a kórházat nem számoljuk - először maradtunk apa nélkül. Édesapa üzleti útra ment külföldre. Szilárdka úgy érezte, hogy most neki kell helytállni és megvédeni az otthonunkat, vigyázni anyára, mivel egész nap csak kb. másfél órát aludt, azt is többfelé elosztva. Egyébként nagyon vidám napunk volt, és bár azt hittem, hogy estére cirkusz lesz a kimerültség miatt, még az esti lefekvés is ügyes volt.

Persze pont tegnapra időzítette élete eddigi legnagyobb kunsztját, így erről apa lemaradt, én pedig csak egyedül örvendeztem: pelenkázás után letettem a kiságyba, hasra, és mire visszaértem a kézmosásból a hátán feküdt és kalimpált, mint egy kis bogár. Nem tudtam, hogy két hónaposan már ilyeneket tudnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr991021902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása