Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új pelusok

2009.05.13. 19:01 - mertaera

Címkék: mosható pelenkázás

Anya legnagyobb örömére megérkezett a legújabb pelus szállítmány. Éppen ideje volt, mert már annyira eluralkodott rajtam a pelus mánia, hogy éjjelente velük szoktam álmodni. Apa is remekül érti a tisztába tevést, sőt, tegnap ő vakarta ki gyermekünket egy gigamega, oltári, lábszáron-folyós kakiból, majd teljesen tisztára szappanozta a csodás Kushiest! Nem mondta, de ezek után nem csodálnám, ha ő is moshatóssal álmodna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BumGenius, extra jó pelus, erre vártam a legjobban, de nekem kicsit műszálasnak bizonyult. Ezért ezt csak ünnepi kakifogónak használjuk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A jól bevált Popolini, csak most tencel változatban. Ezen elég sokat filóztunk, de végül ez a legpuhább, legkíméletesebb a bőréhez. A tencel egy különleges anyag, farostból állítják elő, így bár mesterséges, de természetes alapanyagokból környezetbarát eljárással készül.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maga a csoda, a gyerek után egyből a második helyen a szeretet-listán a finn Babyidea gyapjú pelenkakülső. Télen fűt, nyáron hűt, tökéletesen szellőzik,tűzokádó dinoszaurusz van a seggére hímezve, éppen csak nem dúdol finn altatódalokat. Apró hibája, hogy nedvesség hatására iszonyú büdi lett. Kétszer átmostam, lanolinoztam, napocskán szellőztettem, és talán jobb lett a helyzet. Nem adom fel, ha a ded nem tudja használni, akkor majd én fogom, mert én úgysem pisizem össze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr41119794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása