Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gólyahír

2010.12.16. 20:30 - mertaera

Címkék: tesó

 Mivel már vége az első trimeszternek és vele együtt a rosszulléteknek, hányingereknek, álomkórságnak, ezért ideje, hogy itt is közhírré tegyük: tesó lesz!

Ez a várandósság meglepően jól és zökkenőmentesen kezdődött. Orvoshoz nem igazán járkáltam, tanulva Sziszi esetéből. Egy sajtkukac gyerek mellett nem is igazán engedhetném meg magamnak azt a passzív kilenc hónapot, amit vele szenvedtem végig. Rögtön az elején csináltam az egyetemi gyakorlatot, hetente kétszer Pécs, nagy előadóban sok-sok hallgató előtt, így a felkészülésből és az izgalmakból jutott a bébinek is. Kicsit vissza is vettem a tempóból, a szakdolgozatot és az államvizsgát halasztottam a következő félévre (feltéve, ha nem pont akkor szülök). Egyébként minden a normális kerékvágásban halad tovább, játszunk (hasonugrálósat is), gyereketcipelünk, mert nem hajlandó a saját lábán jönni, szóval nem kell kímélni magam.

Egyébként még mindig takaréklángon van a családi életünk, de ha minden igaz jövő héten vége a felújításnak és költözhetünk. Remélem a karácsonyt már az új lakásban ünnepelhetjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr662520506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasszűz 2010.12.24. 18:14:16

Gratulálok a babához!
Sejtettem én, hehehe.
Azért néha nézz be a topikba, gyere a részletekkel;).

Bogi

mertaera 2010.12.24. 18:28:14

@vasszűz: Köszönjük! Hétfőn lesz internetünk otthon is, benézek majd!


süti beállítások módosítása