Sziszi és Terka blogja

Család lettünk. Nem szeretem a szentimentális dolgokat, de mégis csak ez életünk legnagyobb kalandja! Izgalmas lesz visszaidézni, mi történt veletek, velünk, DRÁGA GYEREKEINK. Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Facebook

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kórházasdi és a szopi vége

2011.05.11. 22:37 - mertaera

Címkék: kórház műtét szopi lágyéksérv

 Múlt hét szerdán végigmásztuk Kalocsát a petis könyv miatt, ami Nimród névnapja óta okozott szívfájdalmat. Már akkor éreztem, hogy valami nem oké, mert iszonyatosan fájt a szeméremcsontom, nehezemre esett járni is. Délután bementünk a kórházba, azt reméltem, hogy megvizsgálnak és közlik, hogy egy hülye hipochonder vagyok, ez teljesen normális dolog ilyenkor. Sajnos nem így történt, a tapizós vizsgálat megállapította, hogy nyitva a méhszájam és felküldtek a szülőszobára! Teljesen kétségbeestem, erre azért nem számítottam. A CTG szabálytalan kontrakciókat mutatott, ezekből semmit nem éreztem. Az infúzió hatására lecsillapodtak, de bent kellett maradnom. Ez volt a második mellbeverős sokk. Elképzelni sem tudtam, hogy Sziszi nélkül legyek (ő meg nélkülem) pár napot. Világ életében CSAK cicin aludt el.
Apa is nagyon izgult, hogy életben tudja-e tartani annyi napon keresztül egyedül, de tök ügyesek voltak. Megoldották a kaját, ki sem száradt és minden nap sikerült lefürdeni is. Kicsit kiakasztó volt a figyelemfelhívó rosszalkodása, de apa már remekül kezeli ezeket a helyzeteket. Velem sem volt sok gond, mert annyira leszedálták a méhemet és vele együtt engem (meg gondolom Terkát is), hogy öt napig nyálam-folyatva aludtam.

Minden nap eljöttek meglátogatni, aminek persze nagyon örültem, de borzasztó volt látni, hogy mennyire összezavarodott a kis lelkivilága. Szinte idegenként viselkedett velem, néha egy-egy pillanatra felengedett és iszonyatosan szorította a lábam szárát vagy a cicimet figyelte és szaglászta (pont, mint a cigisek a leszokás korai fázisában). Azóta talán kétszer került szóba a dolog, de megértette, hogy most nem lehet. Nekem viszont annál nagyobb csalódást okozott ez a kurta-furcsa befejezés, mivel nem így képzeltem el. Szerettem volna, ha nem én vetek véget a dolognak, hanem amikor már nincs többé szüksége a szopira, akkor magától elválasztódik. Nem én akartam ezt a szoros köteléket elvágni.

Keddre voltunk előjegyezve a lágyéksérv műtétre (immáron harmadszor), ezért úgy készültem, ha nem engednek haza, akkor saját felelősségemre távozok. Jöhettem, így összepakoltuk a cuccokat és egy éjszaka itthon pihi után most a Sziszi kórházába mentünk.

Maximális dicséret az Bókay utcai kórháznak, minden teljesen szervezetten és rendben zajlott. Nem kellett többször nyektetni a gyereket az utazgatással, várakozással, nem voltak felesleges vizsgálatok, minden tiszta, jószagú  és a személyzet teljesen udvarias, segítőkész. Ilyet még nem láttunk.

8-ra mentünk, bejelentkeztünk, felkísértek a szobába (nem nekünk kellett fél órát bolyongani az idegen épületben a megszeppent gyerekkel). Thomasos pizsibe bújt és vidáman várt a sorára a szupi (ugrálós) rácsos ágyában. Ha kértük kinyitotta a száját és kidugta a nyelvét, megmutatta a pocóját. Meg is kérdezték, hogy kapott-e valamilyen gyógyszert, hogy ilyen nyugodt. Aki valamit meg akart tudni tőlünk, az a rácsos ágy elé járult. Mikor idő volt, kapott valami zselét a seggébe egy gumicsövön keresztül. Ettől nagyon vicces lett, koordinálatlanul mozgott és csak vigyorgott. Így vitték a műtőbe. Kb fél órát volt bent, minden simán ment. Utána még egy órát szundizott, aztán rájött, hogy éhes és szomjas. Sajnos nem lehetett mindent egyszerre, így volt türelmetlen hiszti. Mikor a kaja-pia kérdés megoldódott, akkor jöttek a bohócdoktorok, akikkel annyira nem szimpatizált, hogy azóta sem szabad a BOHÓC szót kiejteni a szánkon, mert éktelen ordításba kezd. Utána volt egy pár könnyedebb pillanatunk, de a végén már elvesztette a türelmét és szívszaggató sírás közepette hajtogatta, hogy "kimegyek" meg "haza, haza". Kicsivel könnyebb dolgunk lett volna, ha lett volna szopi. Végül 4 körül megkaptuk a zárót és jöhettünk. Teljesen nyugis volt az éjszaka, nem kellett fájdalomcsillapítót adni.

Ma már senki meg nem mondaná, hogy tegnap műtötték, ugyanolyan rosszcsont örökmozgó, mint eddig. Azért a veszélyes tárgyakat eltüntettük a szobából (csúszda, meg a csatlakoztatható székek), biztos, ami biztos alapon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardka.blog.hu/api/trackback/id/tr942897043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása